Pages

Wednesday, October 5, 2011

Pelene


26.12.2007.


Prije nego što pređem na temu posta imam potrebu nešto da napišem vezano za ovu seriju "savjeta".

Po mom skromnom mišljenju, majčinstvo je faza života za koju se čovjek nikako ne može 100% pripremiti unaprijed jer je svaki dan pun novih izazova i iznenađenja (ovdje ide jedan  za Hašimagincu). Čitala jesam, istraživala, slušala šta ko ima da posavjetuje, ali sam opet imala u glavi milion i jedno glupo pitanje od toga kad se mijenja pelena do toga kako se montira autosjedalica na šoping kolica u Merkatoru. Glupo, ali za mene u tim trenutcima suštinsko pitanje. Zato bi svaki put, kada otkrijem nešto novo, novo što pali kod smirivanja, koje su pelene bolje, koja je odjeća odgovarajuća, koji je novi kafić gdje se može sa bebom, činjenica da u Merkatoru ima Pošta da se mogu platiti računi (ovo mi je najnovije otkriće!), koja apoteka ili granap ima parking mjesto uz sami izlog pa da ne moram vaditi dijete iz auta a da mogu otrčati da kupim neku sitnicu, i tako dalje i tako bliže, lebdila u oblacima kao da sam otkrila Ameriku, ili savladala još jednu stepenicu u ovoj fazi koja se zove majčinstvo.

A kad nešto saznam, odmah bi zvala ove svoje jaranice porodilje da sa njima podijelim to što sam saznala nebi li i njima olakšala ili barem skratila put do novih saznanja. Pa sam onda prešla na blog jer mislim da ima pokoja čitateljka koja će naći ponešto korisno u ovim postovima. Neko mi reče u komentarima da sam ufurana i da živim američki život. Žao mi je ako iz mojih postova isijava nekakva ufuranost, jer sam ja uvijek mislila da je (sa)znanje uvijek dobro podijeliti sa drugima, a onda svako može da odluči da li mu je ta informacija korisna i pohrani je u dugotrajnu memoriju. Možda je ton mojih postova takav da tjera čitaoca da misli da sam ja ufurana, no ja to ne mogu promijeniti. Da li ja živim američki život, šta god da to znači, ne znam. Ali mislim da šetnje i izlaske sa bebom žive mame i u drugim dijelovima svijeta a ne samo u Americi .

Da skratim (a baš sam odužila brate) i pređem na današnju temu. Ja sam obična žena, u ovom slučaju mama, koja voli puno da zna i koja se oduševi kada sazna/otkrije nešto novo. I mislim da nisam jedina takva, zato pišem ove postove o svom iskustvu. Mogla sam se registrovati i na neki forum i tamo soliti pamet mamama, ali nisam. Ljepše mi je ovako.

And now something completely different...Pelene.

U bolnici smo dobili paket Violete sa par pelena koji sam probala prve. Učinile mi se dobre, ali sam kod kuće imala Pampers pa reko da to potrošim kupiću Violetu. Pampers me totalno razočarao, ne može izdržati preko noći, a svaka kaka prođe pelenu. I to kako obične Pampers tako i one Sleep and Play. Lako mi je bilo dok sam radila široko povijanje pa kad kaka prođe (a novorođenčad u početku kake i po nekoliko puta na dan) uprlja se pamučna pelena i to je to. Ali kada sam skinula široko povijanje, svako mjenjanje pelene je značilo komplet presvlačenje. Osim što sam imala punu korpu veša povazdan, nije mi bilo ni najmanje lako svako malo na majušnu bebu navlačiti bodi benkice preko glave, pa provlačiti ruke i tako to.

Onda rekoh da se vratim na Violetu ali i tu ista situacija. Ne znam uopšte kako su mi se učinile dobre na početku, a osim toga i Pampers i Violeta imaju užasno neugodan miris kada se pelena napuni bilo mokraćom bilo kakom.

Sljedeće na spisku su bile DM pelene Baby Love. Njih plaho hvale po forumimam pa reko da to probam. Ista situacija. I propuštanje i miris.

Jedina pelena koja nije spominjana na forumima i koju sam zaobilazila je bila Molfix. I da skratim, na kraju kupim Molfix da probam i oduševim se.  Molfix je moja pelena! Ako niste probali, preporučujem makar malo pakovanje. A cijena je u rangu Baby Love i Violete.  A kada se napuni, pelena ima jedan blag, nosu ugodan miris. Barem mom. Još jedna prednost Molfixa je što on ima takav izrez oko nogu da simulira široko povijanje, dok recimo Pampers ima taj isti rez jako visoko. Kada idem u goste nosim samo jednu pelenu, dok sam vidjela kod jaranica da nose cijelu torbu za presvlačenje sa komplet presvlakom jer im se djeca redovno ukake do izavrat. Meni se do sada nije ni jednom desilo tako nešto, iako kada se cura ne pokaki par dana pelena bude puna samo onako kako to može biti

Dakle, da zaključim, Molfix je meni zakon!

No comments:

Post a Comment