Pages

Thursday, October 6, 2011

Mamini zubi u trudnoći

04.01.2008.

Jedan od najvećih strahova u trudnoći mi je bio da će mi se pokvariti zubi. Moju mamu je bila napala paradentoza, svekrva mi je izgubila sve zube, par trudnica iz okruženja su imale velikih problema za zubima itd.

Ono što vam ni jedan ginekolog neće reći jeste da postoje tablete koje se mogu piti u trudnoći i koje pomažu (a ne garantuju) da vam se očuvaju zubi, pomažu da se stvori dobra podloga za formiranja zuba kod ploda odnosno fetusa, a piju se i dok dojite kao i daju djetetu kasnije kada prestane dojiti prema preporuci zubara ili pedijatra. Njih neće spomenuti niti pedijatri, a razlog ne znam. A zubaru uglavnom ni ne idemo osim prijeke potrebe pa vjerovatno ni od njih nećete čuti za njih.

Uglavnom, tablete se zovu NAF, kupuju se normalno u apoteci i na bazi su Natrijum florida što je u stvari samo zamjena za nedostajuće komponente u našoj pijaćoj vodi koje su potrebne za očuvanje zuba u majke i formiranje zdravih zuba u djeteta. Za tablete sam čula još u trudnoći i naravno odmah pitala ginekologa koji mi je rekao da smijem uzimati sve što je "kao vitamin" i da naravno mogu uzeti i NAF. Pijem ih još uvijek dok dojim, a kada prestanem davaću ih curi prema uputi pedijatrice.

Dakle, ovaj post ima za cilj da vas informira da postoje tablete koje se zovu NAF, šta im je svrha, da vam kaže da ja nisam imala niti jedan problem sa zubima u trudnoći, a vi naravno po svom, nakon konsultacija sa vlasititim ginekologom/pedijatrom/zubarom. I da...nikad nije kasno da počnete, ako već niste.

Linkovi:

http://www.healthbosnia.com/lijeci/naf.htm

http://www.plivamed.net/?section=home&cat=t&id=18823&show=1 (pročitati barem preporuke i zaključak)

http://www.forum.hr/showthread.php?t=253796 (jedna forumska diskusija)

No comments:

Post a Comment