Pages

Sunday, October 9, 2011

Podmićivanje beba

30.07.2008.

E jest mi ovaj naslov :) Al' nisam znala kako drugačije da nazovem ono što ja radim svome Cvijetiću.

Naime, kako dijete raste sve je svjesnije svoje okoline, želi da učestvuje u aktivnostima koje obavlja roditelj, sve više zna šta se dešava oko njega i ne može se tako lako prevariti ili ako plače ušutkati. Moj Cvijetak je u ovih proteklih 15-20 dana jednostavno postao curetak koji hoće da je u centru pažnje i radi sve što i mama. To i nije strašno kada sam u kući, ali kada izađem u grad... Mama ne može više ništa jesti da neće i ona, ne može sjediti i piti kafu da neće i ona, naravno ruši se sve sa stola, poseže za svim i svačim od čaša do tanjira a nerijetko se zna i zaplakati i otimati iz zagrljaja od huje.

Šta mama radi?

Tajni recept se zovu Grožđice ili Rozine kako ih ko zove a ponekad i Alnaturini rižini keksi ili keksi od 4 zrna bez soli koji se mogu naravno kupiti u DM-u. Ali grožđice su ipak broj jedan.


Dakle ako vam je dijete dovoljno naraslo i nejede više miksanu hranu već samostalno žvaće i može jesti krupnije komade (tipa grožđica) te ima razvijen onaj famozni "hvat tri prsta" moja preporuka vam je da ne izlazite iz kuće ako u torbi nemate paket istih. U bilo kom javnom prostoru, kada se dijete uzjoguni, samo mu date grožđice da jede. Moja cura je već toliko samostalna da neće uopšte da je ja hranim (što mi u redovnim obrocima predstavlja veliki problem:( ) pa joj moram grožđice staviti na sto ili tanjir da bi ona sama jela.

Sinoć sam npr. jela kolač, naravno odmah je spopala vriska, ja sam kofol u svoj tanjir stavila grožđice i onda joj davala kao da joj dajem ono što ja jedem, a poslije sam joj na očišćeni tanjir stavila pa je sama uzimala. To garantovano kupuje mir i tišinu dok popijete kafu i porazgovarate sa prijateljima. Nekada dam i ove alnaturine kekse, ali su grožđice naravno slađe i prihvatljivije. Keksi su bili na primjer super na plaži. Obje ove stvari su super i kada dijete ogladni a vi niste u mogućnosti odmah reagirati i nahraniti. A da ne govorim kako su grožđice zdrave. Planiram probati i sa suhim kajsijama i hurmama/datulama ali nekad poslije.

Pa eto, probajte, ništa ne košta :) I naravno umjereno, nedajte više od 10-15 grožđica odjednom. Možete ih i popoloviti da dobijete na količini. I vremenu :)

No comments:

Post a Comment