Pages

Monday, October 17, 2011

Mamina maza

23.12.2008.

Evo još malo pa će moj Cvjetak napuniti 15 mjeseci. Narasla je, visinom čak i iznad prosjeka, komunicira, još malo pa mi se čini da će i riječima a ne samo pokretima i nesuvislim kovanicama, ima svoj stav, svoj karakter, zna Boga mi ponekada i prodiskutovati samnom kada joj nešto nije pravo, sama jede, sama se igra, super komunicira sa drugom djecom... A mama se svakim danom čudi tom malom biću i onome što zna i umije.

Primjetila sam da smo stigli do one tačke kada je već vrijeme da se počne sa odgojem. Ali to me ne brine toliko koliko me brine kako da NE RAZMAZIM dijete. I ja i suprug joj poklanjamo stvarno previše pažnje . Ona i jeste centar našeg svemira, stalno je grlimo, mazimo, ljubimo, pa je i ona postala takva nekakva, stalno se mazi, dijeli puse, grli sve oko sebe, po sto puta me poljubi dnevno...

Ali zato kada njoj nešto nije pravo ili kada joj nešto ne daš, spopadne je vriska i ritanje da ne povjeruješ da iz onolišnog tijela može izaći onakav glas. I naravno to traje sve dok joj ili nedaš to što traži ili joj uspješno odvratiš pažnju na nešto drugo. U principu sam negdje pročitala da je to vrlo efikasno rješenje i kod tantruma i kada dijete "navre" da nešto hoće. Samo mu odvratiš pažnju na nešto drugo. I to pali stvarno, ali u nekim slučajevima i popustim pa joj dam šta hoće osim ako je to izričito NE NE stvar.

Čula sam jedan, po meni malo glup savjet, a to je da je ne mazimo i ljubimo previše jer će od toga da postane mamina maza i razmaženko. Meni je nekako apsolutno priprodno da se dijete mazi i gli i ljubi preko svih granica. Jeste da sam čitala da to djeci daje samopouzdanje kada su mali, ali možda nakon određenih godina treba prestati toliko maziti.

Pišem ovaj post jer u stvari tražim savjet po ovom pitanju. Kako NE razmaziti dijete? Ako imate da podijelite neko iskustvo molim vas da učinite to. Sigurna sam da će mnoge mame biti zahvalne. Komentari su otvoreni i za goste.

No comments:

Post a Comment