Pages

Friday, October 14, 2011

Zajedničko spavanje

08.03.2009.

Počelo je nekada prije 3 mjeseca tako što se Cvjetak razbolio i dobio temperaturu. Stavila sam je da spava sa nama u krevetu da bi mogla stalno da bdijem nad njom i pratim situaciju sa temperaturom.

Samo što je ozdravila i ja odlučim da je vratim u njen krevetac njoj počnu nicati četvorke, i to sve četiri od jednom, što joj je noćni san učinilo tako nemirnim da bi se budila svako malo. Kako se buđenje i ustajanje radi uspavljivanja nikako nije uklapalo u sliku odmorne žene koja ujutro treba na posao, dolučila sam je zadržati u našem krevetu još malo dok problemi sa zubima ne prestanu. To se malo odužilo, jedno 3-4 sedmice.

Čim su prestali zubi, i ja je vratim u njen krevetac, ona se opet razboli. Čim je ozdravila, opet četvorke, nakon toga opet temperatura i tako evo 3 mjeseca. A možda i više, nisam vodila evidenciju.

Za to vrijeme smo se tako navikli na jedno na drugo u krevetu da cijelu noć bukvalno spavamo zagrljeni. Sada kada je sve ok i nema nikakve potrebe da ona i dalje bude u našem krevetu, meni je naprosto žao premjestiti je u njen krevetac. Jer tako prija kada legneš u krevet, a ono malo biće se okrene prema tebi, pa te zagrli, nekad u snu zna i poljubiti, stavi ti ruke oko vrata ili u kosu (ponekad i čupa, ali nema veze) a ujutro kada se probudi onim prstom te bocka i dere se mama, pa sve ljubi i čupka da te probudi. A to je tako slaaatkoooo.

I tako danima, nikako da se natjeram da je prebacim. Žao mi uskratiti sebi to zadovoljstvo, tu sreću i nekakvu sigurnost da spava pored mene, umjesto u krevetcu pored mene :) A u stvari, što se mene lično tiče, nije nimalo ugodno jer ja uvijek spavam u nekoj pozi koja ne prija, ili na samom kraju kreveta sa tendencijom da jednu noć tresnem od pod.

I sad ne znam šta dalje. Mame, da li to može da prouzrokuje neke probleme kasnije? U stvari ne znam tačno ni kako da postavim pitanje jer što se mene lično tiče meni ne bi smetalo da tako utroje spavamo dve dok nam krevet ne postane tijesan. A ni Najdraži se ne buni :) Ali pretpostavljam da ću imati grdnih problema jednog dana kada je budem trebala prebaciti u njen krevetac (u kome po danu spava bez problema).

Pa onako generalno da pitam, kakva su vaša iskustva sa zajedničkim spavanjem i kasnijim prebacivanjem u krevetac?

No comments:

Post a Comment