Pages

Monday, November 14, 2011

Cvjetak: talenat za jezike

Još kada sam ostala u drugom stanju odmah sam se pretplatila na e-mail newsletter koji šalje Babycentar, po meni jedna od najboljih stranica sa svim mogućim informacijama o trudnoći, porodu i kasnije o djeci i odgoju.

I dan danas primam newsletter i sad već po koji put isti na temu "Kako prepoznati da li vam je dijete talentirano". Valjda se već u najranijoj dobi može otkriti da li dijete ima afinitet prema nekim stvarima i koliko je talentirano, mada je poenta da se ne treba forsirati pa čak i  ako iskaže neki talent.

Baš sam sinoć razmišljala o afinitetima svog djeteta sa evo sada pune 4 godine. Ona definitivno ne voli da crta i pjeva, tako da od umjetničkog talenta nema ništa. Nema zanimanja ni za čitanje toliko. Znam da su mali rođaci upijali knjige o životinjama, planeti, državama, mumijama, ratnicima..nju to ništa ne zanima.

Moje dijete voli jezike. Ona je definitnivno talent za jezike. Da, upisali smo je na onaj engleski kurs Helen Doron o kome sam pisala na blogger.ba i zaista su rezultati fantastični. Sigurno da to zavisi od djeteta do djeteta ali ona tako lijepo uči i ima super izgovor. Bolji od mene 100 puta. Govori i truski, bolje od mene 100 puta. Naravno, dječiji mozak jezik uči na sasvim drugačiji način  nego mozak odraslog, ali vidim da se to njoj sviđa, da uživa da priča na engleskom, neke pjesmice je naučila - ma koliko već to može dijete od 4 godine.

To me nekako raduje. Stvarno mislim da čovjek vrijedi onoliko koliko jezika govori.

Ova priča o talentima mi se nekako uvijek povezuje sa učenjem u školi i našim sistemom obrazovanja. Ali mislim da ću o tome napisati poseban post.
Novo okruženje osvježava inspiraciju.

I za kraj, možda vam bude interesanto:

http://www.seo.ba/blog/ostalo/avalon-pomaze-bh-bloggerima/ 

Ovakve akcije u potpunosti podržavam najviše iz razloga što se nadam da će blogger.ba malo da se probudi i učini nešto vezano za posljednja dešavanja.

7 comments:

  1. Mnogo mi se sviđa kada roditelji svoju djecu od malih nogu usmjeravaju ka nečemu u čemu se djeca mogu istaći. Ja žalim za tim, jer moji roditelji iz mnogih razloga nisu mogli tako da usmjere mene, pa ponekad imam osjećaj da ću, ako Bog da, kad budem majka sve tto nadoknaditi na svome djetetu, haha. Samo se nadam da ću imati granicu. :)

    A posebno mi se sviđa to sa jezicima i mislim da je super stvar učiti dijete stranim jezicima dok je još malo i dok je lako za dijete da ih usvaja. :)

    ReplyDelete
  2. Svaka cast Traty!
    Definitivno si me ponukala da "analiziram" vlastito dijete. Onako, naoko :) cini mi se da je Sara najvise talentovana za 1) iPad, 2) donosenje kuci raznoraznih zivotinjica iz parkova (do sada 2 maceta, jedan ranjeni golub, i 100 neuspjelih pokusaja jer ju je sprijecila teta u pohodu) :). No, ovo je bez dublje analize, koju cu definitivno uraditi.

    Kao sto Morgana rece, nasi roditelji iz mnogih razloga nisu nas usmjeravali (ni mene moji!), a neke stvari u zivotu bi bile puno lakse, ljepse ili bezbolnije da jesu imali tu mogucnost!

    ReplyDelete
  3. Huh! U potpisu - kurtizMama :) (s tudjeg kompjutera)

    ReplyDelete
  4. Slazem se sa nekim ko ranije rece steta sto to nasi roditelji nisu radili sa nama... ali to su bila druga vremena

    Uglavnom fino je od tebe sto si nasla ono sto nju interesuje i sto joj ide...

    ReplyDelete
  5. morgana: još kad bi sistem podržavao talentirnau stranu a ne forsirao stvari koje dijete ne voli sa izgovorom da treba biti dobro u svemu bilo bi super. al o tome u nekom drugom posru.

    KurtizMama: tebe bi prepoznala i na kraj svijeta :)

    snekgdrugogsvijeta: ni moji nisu. ne znam zasto. mozda je tada bilo manje prilike nego sada.

    ReplyDelete
  6. Jeste li se vi sad ovdje dragi moji blogger.ba-nacija skrasili, mozda je vrijeme da i ja preselim!

    Vasa Maya Bosanska

    ReplyDelete
  7. Mayo, čekamo te :) Već si mi u favoritima :)

    ReplyDelete