Pages

Friday, October 7, 2011

Oprema za novorođenče

31.01.2008.

Ako se sjećate, bio je jednom davno jedan post o tome šta treba pripremiti za dolazak bebe pa mi pade na pamet da bi mogla napisati šta mi je od onog spiska stvarno trebalo. Mislim da su to neke osnovne stvari, s tim da svaka buduća mama može pogledati i prethodni spisak i skontati da li joj još nešto treba od ovoga dole navedenog.

Dakle, da ne bude zabune, ovo je MENI trebalo, što ne znači da nekim mamama neće trebati još neke stvari osim ovih a neke od naborajnih neće trebati uopšte.

ODJEĆA

Obično kažu ne kupuj puno odjeće jer ćeš to dobiti na poklon, ali se zaboravlja da pokloni uvijek dolaze u veličinama koje su od 3 mjeseca pa na dalje jer svako želi da se njegov poklon koristi što duže. Tako da vi ostanete kratkih rukava kad su u pitanju stvari za novorođenče. Stoga, ako nemate od koga da posudite stvari za bebu od 0-3 onda obavezno kupite sve što vam treba. Ja sam imala sreću pa sam sve posudila, a iskoristilo se sljedeće:

1. bodi benkice veličina 56 – 7 komada (za svaki dan po jedna). Ako znate da vam je beba krupna onda predlažem da se kupi 3 komada u veličini 56 i 7 komada u veličini 62.

2. gegice – jednodijelne dugih rukava sa stopalom i dugmićima sprijeda i oko nogu, u veličinama kao što je navedeno gore. Ako je beba zimska, gegice trebaju biti plišane. U toplim kućama je dovoljno obući bodi benkice i gegice, plus čarapice/priglavke da bebi ne bude hladno. Što se tiče količine, najmanje 7 komada.

3. čarapice – 7 komada (da se slažu sa gegicama :), za zimske bebe trebaju termo čarapice. Ja sam i ispod gegica i preko štramplica, zavisi šta obučem, oblačila još i čarape jer bebe nemaju termoregulaciju pa su im noge i ruke uvijek hladne.

4. kapice- pamučne 1 komad jer se kapica stavlja samo 2 sata poslije kupanja i plišana/vunena za izlazak van - 1 komad (spariti sa skafanderom/jaknicom ;)

5. pamučne rukavice – 2 para. Ja sam ih vrlo kratko koristila jer sam odmah bebi počela rezati nokte. Ko misli da će mu to biti problem neka nabavi 2 para, ko misli da će odmah moći rezati nokte nek ne nabavlja nikako.

6. za zimske bebe obavezan je skafander, kapa, šal i rukavice, za proljetne/jesenje jaknica za izlazak vani.

Ja sam već od prvog mjeseca za izlaske van curi oblačila farmerke i džempere te majice dugih rukava jer sam imala u gomili odjeće koju je dobila. Znači to se ne mora imati odmah, ali se može kasnije kupiti jer stvarno dojadi bebu stalno gledati u gegicama. Da bi se tako obukla treba imati i štramplice – veličina 0 – 2 ili 3 komada. Nane su isplele priglavke, tako da i danas furamo priglavke a ne cipelice.

Ja sam također koristila i vreću za spavanje ali većina mama kaže tek nakon 3 mjeseca.

PELENE, PEŠKIRI, KRPICE, POSTELJINA

7. paket pamučnih/tetra pelena koji sadrži 20 komada pelena

8. jumbo paket jednokratnih pelena, ja sam u prvo krenula sa baby love jer oni imaju najmanje pelene. Cura se rodila sa 3 kg tako da su mi bile potrebne upravo najmanje 2-5 kg.

9. peškiri za kupanje sa kapuljačom - 2 komada

10. lagane dekice – 2 komada, jedna za pokuće i jedna za vani

11. posteljina za krevetac/kolijevku - 2 komada (ako uz nju dođe i ogradica za krevetac dobro je, ako ne treba i to da se odvoji kolijevka od zida ili prozora, odnosno da ne puše :)

12. jorgan

13. čaršaf za krevetac – 2 komada

14. gaza ili krpice za brisanje – ja sam kupila u DM-u krpice od vate, pravo su super za sve vrste brisanja kao i umetanja pod majicu ako beba bali (al to kasnije)


MOBILIJAR, NOSILJKE I OSTALE KRUPNE STVARI

15. Komoda za bebinu odjeću

16. Kolijevka /Krevetac

17. Kadica za kupanje sa običnim metalnim postoljem (nogama) koje je odvojeno od kadice (da mama ne prebija kičmu). Naravno može i bez postolja zavisi od toga da li imate na nešto spustiti tu kadicu kada kupate bebu da nije na podu.

18. Jastuk za presvlačenje

19. Torba za bebeče stvari – imam je ali mi do sada nije trebala jer nosim samo jednu pelenu kada krenem negdje a hranu nemam potrebe da nosim. Mame koje neće dojiti ili kojima se bebe ukake tako da isprljaju bodi i gegice trebaju nositi cijelu presvlaku, cucle, bočice pa je torba neophodna.

20. Car seat i/ili nosiljka. Mi smo od početka furali na car seat tako da nam nosiljka nije trebala. Imamo je posuđeno i koristili smo je samo za izlazak iz bolnice i sada je koristimo po kući za uspavljivanje (jer je to ona što se montira na kolica). Svakako majke koje misle da nije dobro nositi bebu u car seatu prvih tri mjeseca moraju imati nosiljku, kako za izlazak iz bolnice tako i za kasnije posjete pedijatru.

21. Kengur – o tome sam već pisala. Puno smo ga koristili za izlaske.

22. Stolica u poluležećem položaju za nosanje bebe po kući. Najbolja stvar koju možete kupiti kao pomoć u prvim danima a i kasnije. Ja je još uvijek koristim. Što zavaljenija to bolja. Ova moja je neka prastara posuđena ali mi se čini da je puno bolja (zbog položaja) od ovih modernih. Ali vidjela sam kod kolegice Chicco-vu, može proći :)

KOZMETIKA I SITNE POTREPŠTINE

23. Dječiji sapun

24. Orginalna Pavlovićeva krema ili bilo koja druga krema za mazanje guze i Jekoderm ili nešto drugo za mazanje bebinog tijela poslije kupanja

25. Štapići za uši sa zadebljanjem

26. Makazice sa zaobljenim vrhom

27. Pumpica za nos

28. Termometar za određivanje temperature vode za kupanje

29. Digitalni termometar na guzu

30. Bivacin u prahu za pupak

31. Sterilne gaze/komprese za pupak

32. Kamilica u cvijetu

33. Kozmetičke blaznice za čišćenje bebinog lica (može i gaza ili mali peškirići)

34. Medicinski alkohol za dezinfekciju svega i svačega

35. D3 kapi

36. Kapi za nos Aquamaris za bebe

37. Vlažne maramice - jumbo pakovanje

38. Duda za svaki slučaj. Mi smo je koristili prva 3 mjeseca jer je beba imala izraženu potrebu za sisanjem. Poslije smo je izbacili iz upotrebe.

39. Meni je patronažna odmah tražila kupku za bebu da mi pokaže kako se kupa a ja nisam imala jer sam pročitala da bebu ne treba kupati kupkama već vodom sa maslinovim uljem ili kamilicom. Međutim nisam ispoštovala čitano i kupila sam Hipp-ovu kupku i šampon i time kupala bebu čim je otpao pupak.





To bi bilo to. Sve ostalo se, ja mislim, može kupiti u danima nakon dolaska bebe na svijet. Ako se šta još sjetim, dopisat ću.

************

Updejt

ZA MAMU (i bebu)

1. Izdajalica i bočica za bebu

2. Čaj od komorača za bebe Hipp a piju ga i mame

3. Čaj za dojilje Hipp/Babylove iz DM-a/Tekaneee

4. Krema za bradavice Purelan ili Avent - obavezno ponijeti u bolnicu

No comments:

Post a Comment